Συχνές ερωτήσεις

Ποιες είναι οι ώρες άφιξης και αναχώρησης στο Krystallon;

Η άφιξη σας (check-in) είναι δυνατή μετά τις 15:00 ενώ η αναχώρηση σας (check-out) προβλέπεται να έχει γίνει έως τις 11:00. Έτσι έχουμε τον χρόνο να φροντίζουμε την καθαριότητα και να προετοιμάζουμε τον χώρο κατάλληλα για να σας υποδεχθούμε!

Ωστόσο, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.     

Κατά την άφιξη μου στην Κρήτη, βρίσκομαι στα Χανιά. Πως μπορώ να μεταβώ στο Κrystallon;

Συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε αυτόνομο όχημα (δικό σας ή ενοικιαζόμενο). Θα είναι χρήσιμο όχι μόνο για την μετάβαση σας στην Παλαιόχωρα αλλά και για τις εκεί μετακινήσεις (π.χ. στις παραλίες) και τις εξορμήσεις που σας προτείνουμε.

Η ακριβής τοποθεσία του Krystallon είναι καταχωρημένη στους χάρτες της Google και της OpenStreetΜap.

Εναλλακτικά, η μετάβαση σας από τα Χανιά μπορεί να γίνει και με υπεραστικό λεωφορείο. Αν χρειαστείτε όχημα αργότερα, έχετε την δυνατότητα να ενοικιάσετε και στην Παλαιόχωρα.

Η διαδρομή Χανιά – Παλαιόχωρα έχει διάρκεια περίπου 1 ½ ώρα.      

Πως θα μπορέσω να μπω στο κατάλυμα κατά την άφιξη μου;

Ενημερώστε μας για την ώρα άφιξης σας, για να είμαστε εκεί και να σας καλωσορίσουμε! Στην σπάνια περίπτωση που αυτό δε είναι δυνατόν να συμβεί, θα έχουμε φροντίσει να αφήσουμε κλειδιά σε κατάλληλη θέση (key-box).

Υπάρχουν κάποιες επιπλέον χρεώσεις;

Όχι, η επιθυμία μας είναι να γνωρίζετε από πριν το κόστος των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.    

Μπορώ να κάνω αλλαγή στη κράτηση μου;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθεσιμότητα για το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε. Ωστόσο, για λόγους καλής λειτουργίας του καταλύματος αλλά και δικής σας εξυπηρέτησης, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε έγκαιρα για τυχόν αλλαγές του αρχικού σας προγραμματισμού.

Τι ισχύει στην περίπτωση ακύρωσης τη κράτησης;

Η ακύρωση κράτησης γίνεται ύστερα από επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά, μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή με e-mail και σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από την ημερομηνία που είχατε προγραμματίσει την άφιξή σας. Η επικοινωνία μέσω e-mail θεωρείται ολοκληρωμένη όταν λάβετε απαντητικό e-mail απο εμάς.

Σε περίπτωση που η κράτηση ακυρωθεί χωρίς να πληρούνται τα προηγούμενα, η χρέωση αντιστοιχεί στο 50% του συνολικού ποσού της αρχικής κράτησης. Ειδικά στην περίπτωση μη εμφάνισης (ακύρωση κράτησης κατά την ημέρα άφιξης) υπάρχει χρέωση του συνολικού ποσού της αρχικής κράτησης.     

Είναι οι δύο βίλες απόλυτα αυτόνομες;

Οι δύο βίλες βρίσκονται στο ίδιο κτιριακό συγκρότημα με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση. Ωστόσο ο περιβάλλων χώρος που αντιστοιχεί σε κάθε βίλα, η είσοδος και η πισίνα της έχουν πλήρη αυτονομία.

Είμαστε μία μεγάλη παρέα. Υπάρχει δυνατότητα να ενοικιάσουμε συνολικά τις δύο βίλες σε μία ενιαία κράτηση;

Βεβαίως. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει επιπλέον μία έκπτωση στην τιμή ενώ υπάρχει δυνατότητα συνένωσης των επιμέρους αυλών των δύο κατοικιών.    

Υπάρχει δυνατότητα να έχω μαζί μου ένα μικρό κατοικίδιο;

Καθώς το συγκρότημα μπορεί να φιλοξενεί ταυτόχρονα διαφορετικές παρέες επισκεπτών, για λόγους πιθανής όχλησης και υγιεινής η πολιτική μας είναι να μην επιτρέπουμε κατοικίδια. 

Τι ισχύει σχετικά με τις ώρες κοινής ησυχίας και γενικότερα την όχληση που πιθανόν να δημιουργηθεί στον χώρο;

Οι ώρες κοινής ησυχίας είναι από τις 15.00 έως τις 17.30 και μετά τις 23.00 έως τις 08.00.

Ειδικά τις μεσημεριανές ώρες κατά την καλοκαιρινή περίοδο, είναι πολύ πιθανόν να απολαμβάνετε την δροσιά του κλιματιζόμενου χώρου μας, για μία μεσογειακή ...σιέστα!

Γενικά, η πολιτική είναι να αποφεύγονται πάρτι και θορυβώδεις δραστηριότητες που μπορούν να είναι  ενοχλητικές για τους επισκέπτες μας.      

Υπάρχουν κάμερες ασφαλείας που καλύπτουν τον χώρο;

Κατά τη περίοδο λειτουργίας των καταλυμάτων οι εσωτερικοί χώροι δεν καλύπτονται από κάμερες.

Επίσης, κατά την διαμονή σας οι εξωτερικές κάμερες ασφαλείας που καλύπτουν τους αύλειους χώρους είναι απενεργοποιημένες.

Διατίθεται wifi στον χώρο του καταλύματος;

Το wifi διατίθεται είναι δωρεάν και καλύπτει όλο το κτίριο.   

Τι ισχύει στη περίπτωση που προκαλέσω μια ζημιά στον χώρο;

Θεωρούμε ότι ο χώρος είναι τέτοιος που σας προκαλεί να τον σεβαστείτε. Ωστόσο αν παρ’ όλα αυτά συμβεί κάτι ενημερώστε μας, ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Υπάρχουν κάποιες ειδικές προσφορές;

Αφήστε μας το e-mail σας ώστε να σας ενημερώνουμε για τις προτάσεις “απόδρασης” στη διάρκεια του έτους, τις ειδικές τιμές ανά περιόδους, τις εκπτώσεις για μεγάλης διάρκειας διαμονή, την προτεραιότητα που μπορείτε να έχετε σε κρατήσεις στις χρονικές περιόδους αυξημένης ζήτησης.  

Έχετε κάποια άλλη ερώτηση;

Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ